Jag vilar och hämtar krafter


Promenaderna i Norrköping...

Jag vilar och hämtar krafter här i Norrköping, jag känner av och funderar på hur jag ska ha det i framtiden.
Det är ingen lätt sak, det är inte lätt att flytta hem igen. Jobb växer inte på träd och någon lägenhet får jag inte om jag inte har ett jobb. Har varit både på banken och arbetsförmedlingen och något större hopp kände jag inte :(
Har ett jobb som jag älskar i Skåneland, ska jag stanna ett tag till?? Ja jag måste nog känna mig mer säker innan jag tar detta beslut känner jag.
En sak är säker och det är att jag känner mig lugnare i kroppen, paniken liksom tynar bort och jag hoppas det känns likadant när jag är tillbaka i Skåne igen.
Att åka hem var nog det bästa jag kunde ha gjort känner jag, man ska lyssna på sitt hjärta

Tandläkarbesöket gick bra och inga hål denna gång heller men jag måste bli mer flitig med tandtråden, jag vet att jag är lite slarvig och jag ska försöka skärpa mig ;)
Nu är det snart sängen som gäller för mig.
Sov gott alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0