Jag börjar förstå...


Söt ask...

Idag har jag sovit och vilat mycket och på eftermiddagen har jag träffat min goa vän Åsa, hon var hård mot mig men kanske äntligen börjar jag förstå att han verkligen inte vill ha mig tillbaka för han har bestämt sig på riktigt. Varför går jag då här och hoppas att jag har en liten chans, han tycker säkert att jag är skitjobbig som tjatar och gråter och inte vill lämna honom ifred.
Kanske att jag får ta mig i kragen och hämta mina sista saker när jag kommer hem och lämna honom bakom mig för alltid, ja det är ju vad han vill och jag måste förstå det.

Känns mer och mer som att jag vill flytta tillbaka hit till Norrköping, här har jag mina rötter och jag har idag sett en lägenhet som jag gärna vill ha. Tänk om nu allt bara kunde gå min väg fort som bara attan ;)

Fotade denna fina tändsticksask som sonen fick av oss i julklapp, Kristina Stark är designern och jag vill också ha en så småningom ;)
Just nu är det spara som gäller!!!

Hoppas ni har en mysig kväll
Kramen
Ewa sa:



Du har en sann och ärlig vän.

2012-02-06 @ 22:21:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0