Hjärta!


Gulligt....

Känner mig rastlös så jag fotar lite ;)
I eftermiddag åker jag till vänner i Söderköping men så här mitt på dagen jobbar alla :(

Kramisar
Jensan sa:

Ett jäkla bra tips till dig är att SLUTA NÄMNA DITT X HELA HELA TIDEN i varje inlägg! Du vet säkert att han läser din blogg så du bönar och ber hela tiden att du ska få honom tillbaka! Helt fel metod!!! Jag var i samma sits som du och mådde som dåligt så jag trodde jag inte skulle klara leva utan honom osv! Jag skrev oxå som du gjorde och han läste osv. Till slut slutade jag skriva, jag slutade smsa, jag slutade med allt! DÅ kom han och friade till mig! Han var skiträdd att jag skulle hitta en annan och han ville det skulle vara vi två. Han kände sig trygg och kontrollerad då han hela tiden kunde läsa och höra att jag ville hela tiden ha honom och då jag slutade så DÅ gick det upp för honom vad han höll på med! Idag är vi lyckligt gifta! Testa detta, det lär ge resultat! Kanske inte direkt, men efter ett par månader så lär du märka.

2012-02-08 @ 17:38:50 |
Jensan sa:

Ps. Även detta med att du skriver att "du kanske ska försöka hitta en annan man" osv. Jag antar att du skriver lite så för att göra ditt x "svartsjuk" för jag gjorde oxå så. Det gav inga bra resultat.

Det enda som hjälpte var då jag slutade ignorera honom. Det var JÄVLIGT jobbigt och jag grät blod nästan, jag åt inget osv osv. Men till slut äntligen så förstod han hur sjukt beslut han hade gjort! Snälla testa detta. Sluta skriv om honom och det största du måste göra: SLUTA TRÄFFA HONOM, SLUTA BE HONOM HJÄLPA DIG, SLUTA SMSA/RINGA HONOM.

Lev ditt eget liv, tänk i din ensamhet om honom, prata om honom med vänner om du vill, men för guds skull behåll detta utan hans vetskap!

Man märker klart och tydligen hur dåligt du mår och hur mycket du vill ha tillbaka honom i din text, och att du hela tiden försöker skriva så han ska bli "svartsjuk". Maila mig om du vill! :o)

2012-02-08 @ 17:43:11 |
Sussie sa:

Kan bara instämma med Jensans inlägg. Har kärlekskänslorna tagit slut så inte kommer dom tillbaka för att man bönar o ber ( män/kvinnor som försöker klänga sej kvar är , hittar inget bra ord, påfrestande) . Tvärtom, dom blir bara mer stärkta av att dom gjort rätt som lämnat förhållandet. Det är ju faktiskt så att kärleken dör ut många gånger, och inte vill man leva i ett förhållande av gammal vana, nej roligare än så kan man nog ha det. Du måste nog bestämma dej för att du klarar allt (och det gör du). Du får inte för en sekund tro att det är någon annans ansvar att se till att du mår bra. Sedan att det tar tid att läka såren är inget konstigt, det tar tid och man får vara ledsen, men det är inte ex.mannen som ska trösta dej. Kramar om och hoppas att du mår bättre nu efter veckan här i Norrköping

2012-02-09 @ 14:22:26 |
Jensan sa:

Ja så här var det i mitt fall iaf.

Det kanske visar sig i ditt fall att ditt x verkligen har bestämt sig och att han inte kommer tillbaka till dig. MEN så är det isåfall.

Du kan ALDRIG ändra på någons känslor!!!!!

Och försök inte ens med det.

Låt han komma om han nu vill det, men det är inte säkert han vill. Och låt honom vara!

Du ska inte ens träffa honom för då blir det bara värre och varje gång tror du då att det finns en chans att få tillbaka honom. Vilket bara blir dubbelt värre med en sådan känsla.

Lev nu ditt liv, sörj hur mycket du vill, men inte så han ser eller hör det. För det tjänar du inget till.

2012-02-09 @ 15:11:03 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0