Hemlängtan!


Norrköping...

Idag har jag varit nära till gråt flera gånger och då vill jag bara hem. Vet inte varför det känns så här just idag för jag tycker veckan varit bra annars. Kanske att det kommer att gå upp och ner så här ett tag.

Tittar fortfarande efter jobb och bostad men man vet aldrig hur det känns i morgon ;)
Ikväll regnar det här i staden, tråkigt för jag har hellre snö och kyla.
Våren är väl för tidigt att vänta på....

Kramen
Bella sa:

Fy, så jobbigt du måste ha det... Även om det inte är något tröst är det väl tyvärr så här det är att det går upp ner, det är ju trots allt inte så länge sedan ert uppbrott även om det säkert känns som en evighet för dig... Går du fortfarande och pratar med någon som kan hjälpa dig att sortera lite i tankar och känslor?



Ta hand om dig så gott du kan och så hoppas jag att du får en bättre dag imorgon!



Kramar Bella

2012-02-16 @ 20:16:41 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0