Frukost med ny favorit


Gott...

Då  var man vaken efter en mycket trevlig fredagskväll med vän, kanske lite för mycket vin känner jag i huvudet i dag ;) Kan konstatera att utelivet i denna lilla stad inte är att hurra för så nästa gång får vi nog ta oss in till Helsingborg.

Lycka och jag har varit ute på långpromenad, det blåser men det är vårvindar och visst blir man gladare i kroppen av det ♥

Jag har hittat en ny favorit i mejerihyllan, denna yoghurt med smak av hallon och så hade jag lite jordgubbar i kylen.
På tal om kyl så är den annars inte speciellt välfylld, har aldrig haft ett så tomt kylskåp men numera lagar jag nästan aldrig mat utan äter smörgås, yoghurt och fil och visst är det sorgligt :(
Men det är fruktansvärt att laga mat till sig själv och jag som älskar att sedan lägga upp den fint på tallrik har helt tappat sugen, hoppas det kommer tillbaka så småningom.


Fina ljusstakar...

Fick inte till några fina bilder igår men denna på dessa ursnygga ljusstakar blev fin, skulle gärna ha dessa också ;)
Tittar här på nyhetsmorgon och då är dom i Linköping och pratar om lilla Estelle som blivit hertiginna över Östergötland, lite kul då man är en riktig östgöte men tydligen inte lika utbred dialekt fick jag höra igår och det tackar jag för :)

Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0