Vintern är här!

Lycka i snön....
 
Här i stan snöar det för fullt och visst är det mysigt och framför allt ljusare och finare ute.
 
Tack för alla lycka till på nya jobbet men detta jobb blev inte långvarigt då jag fick sluta samma dag. Cheferna hade inte informerat mig om att man var tvungen att köra en lastbil för att få detta jobb. En stor miss enligt mig och ingen vill stå för detta misstag och vill bara tysta ner det och anser att jag frånsäger mig en arbetssyssla och går därför inte att lita på. Jag blir så ledsen och besviken på detta för jag är verkligen en person som man kan lita på.
Hade också varit trevligt om dom hade pratat med mig innan dom tog detta beslut och en ursäkt hade inte suttit fel. Visst kan man förvänta sig att ett så här stort statligt företag agerar på ett bättre och trevligare sätt.
 
Imorse fick jag i alla fall hoppa in och jobba i kommunens kök igen och det kan man kanske kalla tur ;)
 
Kram på er
 
Pia sa:

Det är ju inte klokt. Hur kan man missa en sådan viktig sak ? Varför ska man kunna köra lastbil när man fått jobb i köket.Hoppas det ordnar sig och att du hittar ett annat jobb.
Kram till dig

2012-12-08 @ 09:45:50 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0