Med några dagar kvar!

Culttomten...
 
Nu är det inte många dagar kvar till julafton, det mesta är klart här hemma och det känns riktigt skönt.
På julafton går vi bort för att sedan fira julen med våra barn på juldagen, en helt ny upplevelse för mig men det ska säkert bli bra det också ;)
 
Denna vecka har jg bråttats med en riktigt ond rygg och det sluttade med att jag fick gå och knäcka rygg och nacke på tre ställen igår och faktiskt tror jag att det vänder nu. Tack Rikard för dina kunskaper!!
 
Idag har jag inget jobb så jag går här och myser i min mysdress och ser snön falla utanför fönstren.
Härligt att vi nog kan räkna med en vit jul i år :))
 
Hoppas att ni också känner er ganska färdiga och inte måste stressa in i det sista denna jul.
Julkramar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0