En vecka kvar till julafton!

Fint även på vintern...
 
Idag är det bara en vecka kvar till självaste julafton men om ni frågar mig så har jag ingen lust med denna jul i år, hade hellre åkt till värmen och bara ha det lugnt och skönt.
Vaknade i morse med en ond korsrygg men skam den som ger sig för till jobbet skulle jag. Väl i bilen låste sig ryggen helt och jag fick kämpa mig ur och hem igen. Nu har jag tagit smärtlindrande och även smörjt in ryggen med en jättebra salva som jag fick av någon när detta hände sist, ja det händer dessvärre ibland :(
 
Kram kram
Pia i Domsten sa:

Hej vännen,
Stackare hoppas att det går över fort är ju aldrig kul att ha ont. Jag är så glad för din skull att du har fått komma hem till Norrköping och har hittat kärleken igen det är du verkligen värd. Håller med dig om julen inget jag hellre längtar efter bara en massa stress och måsten sen är man helt slut när julafton kommer.
Många krya på dig kramar

2012-12-17 @ 17:16:01 |
Suanne sa:

Pia: Är så ledsen att jag inte hälsade på dig innan jag flyttade tillbaka till Norrköping men kanske du har vägarna uppåt eller jag kanske kommer neråt. Skulle vara så kul att träffa dig igen. Kraaam

2012-12-17 @ 21:46:34 | http://gronanyanser.blogg.se
Pia i Domsten sa:

Susanne:
Ja,ibland blir det bara så att tiden rullar på.
Tycker också att det var tråkigt att vi inte han träffas innan du åkte men det är ju aldrig försent.
Har inte vägarna uppåt just nu men kanske det kan bli till nästa år eller kanske du hinner neråt först. Hoppas att det är bättre med ryggen.
Kraamen till dig

2012-12-18 @ 17:35:12 |
Pia i Domsten sa:

Susanne:
Vill önskar dig och hela familjen en God Jul och ett Gott Nytt År.
Tidigt, jag vet men vi åker till Egypten imorgon bitti.
Ha en skön helg
Stor kram

2012-12-20 @ 18:24:49 |
Susanne sa:

Pia: God Jul på er också...härligt att åka bort över jul. Det hade jag också gärna gjort...nu blev jag avis ;) kram och hoppas ni får det härligt i Egypten ❤❤

2012-12-20 @ 21:26:05 | http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0