En dag ute i snön.

Bär och snö....
 
Härligt med lördag och idag sov vi länge. Kanske att det behövdes efter denna vecka som började riktigt illa.
Resten av veckan har jag hoppat in som vikarie i skolköken och fått mycket beröm :)
Så nu kan Kriminalvården ångra att de inte behöll mig, jag har skrivit på anställningspappren som jag fick och nu undrar jag hur dom ska lösa det på bästa sätt???
 
Idag har det varit en härlig vinterdag, det blev att gå till pulkabacken ett tag.
N har även fixat våran julgran,en fin kungsgran som jag tror kommer att plockas in lite tidigare än vad jag brukar i vanliga fall ;)
 
Önskar er en mysig lördagskväll
Kramen
Natalie - Country music fan sa:

Vilken läcker blogg du har! :)
Jättefin design för övrigt.

Sköt om dig! Kram

2012-12-09 @ 11:18:28 | http://NatalieDahlberg.blogg.se
cecce sa:

Tänk du...nu har vi riktigt mycket snö här nere i skåne:-) Så pass mycket att jag vägrar köra bil till jobbet och åker kommunalt. Fast det är ganska mysigt faktiskt!
Hoppas du har det riktigt bra även om det blev en besvikelse med jobbet....konstig historia:-( Men det kommer säkert något nytt snart. Håll ut så länge!!

Kram cecce

2012-12-09 @ 21:16:26 | http://www.ceccesblogg.blogg.se
Bella sa:

Jisses, vilken märklig historia med ditt jobb och riktigt tråkigt för dig att de inte tog sitt ansvar bättre, hur kan man missa att informera om en sådan sak, men gott att du kommit in i skolköken :)

Kramar Bella

2012-12-11 @ 21:02:42 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0