Åter vardag!

Näckrosor.....
 
Idag är sista dagen på semestern och i morgon börjar vardagen igen. Blandade känslor som vanligt efter en underbar semester men efter ett par dagar brukar man vara inne i vardagen igen.
Nedräkningen är i full gång och den 23/9 går flyttlasset upp till Norrköping, visst längtar jag :)
Jag har varit tillsammans med min nya kärlek hela semestern och nu är det så ensamt och tomt här hos mig, tänk så fort man vänjer sig. Man får tänka positivt och snart är vi tillsammans igen.
Skrev kontrakt på en ny lägenhet på semestern och den ligger i Haga och det är ett helt nytt område för mig att bo i, hoppas verkligen att jag ska trivas.
 
Ja livet har tagit nya snabba vändningar för mig och jag är så lycklig och glad, vet faktiskt inte när jag var det senast. Kanske jag kan gå tio år tillbaka i tiden, ja det låter inte klokt men så är det faktiskt och så här i efterhand är jag glad att det blev som det blev.
 
Jag hoppas bli mera aktiv här på bloggen framöver och några nya recept ska jag lägga in här snart.
Hoppas att ni haft en mysig sommar.
 
Nu finns jag även på Instagram och för er som vill följa mig där heter jag photobysusanne 
 
Kramisar
 
 
 
Anonym sa:

Grattis till din nya och välkommen till Östergötland igen.Hoppas att allt blir bra nu med det nya livet.kram på dej<3 Monkan

2012-08-12 @ 19:41:30 |
Ann-Louise sa:

Härligt!
Jag börjar också jobba i morgon....

Kram

2012-08-12 @ 22:41:26 | http://annlouisesvarld.blogg.se
Ewa sa:

ÅÅå vad jag visste att du skulle skriva dessa ord men jag undrade när :) Jag är så glad för din skull.

2012-08-13 @ 20:52:41 |
Suanne sa:

Ewa:
Tack för det, ja ibland går det fort och denna gång var det ödet som var med mig :)
Inte kunde man ana detta men varför fundera, det är bara att njuta.

Kram på dig

2012-08-13 @ 21:02:49 | http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0