Lilla jag och saknaden!


Lilla jag...

Ligger här hemma med över 39 grader i feber, jag svettas och fryser om vartannat. Funderar på hur mycket sjuk jag varit sedan jag flyttade ner hit till Skåne, jag var nästan aldrig sjuk innan???
Man tänker också mycket när man ligger här hemma och jag tänker på hur mycket jag saknar någon att hålla i min hand, någon som jag kan ge min kärlek som liksom börjar bubbla över inom mig och någon som kan ge mig kärlek, för visst behöver man det och jag är verkligen i behov av det nu. Saknaden är så stor så stor ♥
Kanske det finns någon fin singel härute som tycker jag verkar intressant haha...hör av er ;)

Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0