Ensam fredag!


Liten och ensam...

Ikväll känns det så ensamt och tråkigt här hemma, kanske för att jag kanske håller på att bli frisk och att jag legat härhemma ensam i hela sex dagar :(
Min tv kan jag heller inte få att fungera, så frustrerande att vara kvinna som inte är ett dugg duktig på sådana saker, ja jag känner mig verkligen deppig och tårarna är nära hela tiden och så vill jag hem till Norrköping igen också men det var ett tag sedan jag kände så ;)

Jag har idag i alla fall lyckas dammsuga lägenheten men det var en riktig pärs, svetten bara rann så fortfarande finns det bakterier kvar i denna kropp, tur att jag nu har helgen på mig också för på måndag måste jag tillbaka till jobbet igen :)

Hoppas ni har en mysig fredag
Kramen
EwaP sa:

Om du varit här i Norrköping hade du kunnat följa med min kompis och mig till Durkslaget :)kramen

2012-04-13 @ 23:41:41 |
Susanne sa:

Åhhhh det hade varit kul :)



Kramen

2012-04-14 @ 21:17:28 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0