Solig och varm söndag


Detta härliga hav....♥

Idag har vi en strålande och varm dag här i Skåneland och jag har redan varit ute på min morgonpromenad.

Dagens frukost är intagen, två ägg, 1 burk makrill och lite keso ;)
Ja vi fortsätter vår LCHF diet och det fungerar jättebra, dock har jag blivit lite sockerberoende efter semestern igen men försöker på olika sätt stilla det. Efter kursen förra veckan skulle jag sluta med mitt LCHF bröd, olika bär och även undvika körsbärstomater som är sötare än vanliga tomater och kan trigga upp blodsockret. Mycket ägg skulle jag istället äta ;)
Mannen har nu gått ner tio kilo och jag sju med denna diet men för oss båda står det lite stilla just nu men snart hoppas vi att det vänder igen för jag vill gärna få bort tio till!!

Snart bär det iväg på en liten söndagsutflykt
Ha en skön söndag och njut av livet för det går inte i repris, måste påminna mig om det ibland ;)
Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0