Redo för hösten


Ekollon....

Idag kom jag i mina 42:or i jeans och efter en hel sommar med tights kände jag en sådan lycka i morse.
Till dessa åkte mina boots, jeansjackan och en fin sjal på. Redo för hösten, ja det är jag nog nu ;)

Sitter här framför datorn och på tv:n kan man se IDOL och på bordet brinner en massa ljus och jag känner mig så nöjd ända in i själen på något konstigt sätt ♥

På eftermiddagens promenad med lilla Lycka plockade vi lite fina ekollon som fick bli dagens bild i brist på fantasi ;)

Hoppas att ni har en mysig kväll
Kramen
Bella sa:

Så härligt att du känner en sån skön känsla inför hösten och har en mysig kväll :)



Kramar Bella

2011-09-06 @ 21:38:51 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Ann-Louise sa:

Grattis till 42:orna! Vet hur gott det känns :-)



Kramar

2011-09-06 @ 21:53:03 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0