Helgen slut!!


Loppan ♥

Jaha då var helgen slut igen, säger som min kusin. "Varför kan man inte ha helg i tre dagar och sedan jobba i fyra dagar"
Just nu skulle jag gärna vara hemma ett par dagar till men jag vet att så fort jag är på jobbet så känns allt bra och jag är taggad till tusen att jobba och producera :)

Jag längtar till på onsdag då jag ska hämta en sak som jag kärat ner mig i, nu blir ni nyfikna va ;)

Det blev både städning och renbäddad säng så snart ska Lycka få gå ut en sista gång och sedan är det duschen som gäller, finns inget skönare än att krypa ner i en renbäddad säng :)

Kram och sov gott
milla sa:

Krispigt rena lakan är en underbar vardags lyx. Hoppas du sov riktigt gott! Milla

2011-09-26 @ 19:46:35 |
Bella sa:

Nu blev jag nyfiken, men jag tror jag vet svaret och förstår att du väntar och längtar :)



Håller med om att 3 dagars helg hade varit det optimala och sen jobbat 4 dagar!



Hoppas du haft en bra dag på jobbet



Kramar Bella

2011-09-26 @ 19:52:47 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anonym sa:

Att jobba fyra dagar hade varit kanon. Jag jobbade på ett jobb ett tag och var då ledig onsdagar var helt kanon. Är det för att Lycka skall få sällskap för blir det inte mycket jobb och oro att ha två hundar när du jobbar så mycket?

2011-09-26 @ 23:42:52 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0