Fredagskväll


Häftig blomma....

Äntligen har jag fått en blomma på denna blomma, tror det är en kaktus av något slag.
Riktigt häftig tycker jag att den är i alla fall :)

Här har vi en lugn kväll efter att vi nyss ätit mat.
Efter en skitdag känner jag mig både trött och besviken, vet inte varför man ibland tar så illa vid sig på saker som händer, kanske för att jag har så stort hjärta och vill alla väl eller ♥
Sonen dök upp här ikväll och det är alltid trevligt ♥

Önskar alla en trevlig kväll
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Det bästa med riktigt dåliga dagar är att även de tar slut till slut! Hoppas att du har en riktigt mysig kväll nu med din familj och får en skön helg, har du något roligt inplanerat?



KRAMAR



PS. Tack för komplimangen om glasögonen :-) DS.

2011-09-02 @ 20:13:26 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Bäst inte känna så mkt i allafall på jobbet har jag märkt. Man undviker att bli besviken då. Jag är likadan och har ofta nära till tårar och det är jobbigt. Men min mamma sa alltid att då har man kontakt med sina känslor och det är bra!



Nu sängen efter timmar i soffan :-)



Kram

2011-09-03 @ 01:46:15 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
S på 11 A sa:

Stövlarna helt OK, fräcka. Kaktusen är en askaktus. jag har två stycken och i år har de blommat i mängd. Lukta på dem - inte gott.Kram

2011-09-05 @ 08:37:47 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0