Fredagens tacotallrik


Istället för bröd....

Igår kväll blev det tacos men inte med vanligt bröd utan dessa wraps, kanske lite mer som omelett men det fungerade helt klart.
Här kommer receptet:

Wrap
2 stycken
4 ägg
6 msk grädde
1 msk fiberhusk

Vispa ihop och låt stå ett tag.
Stek sedan i smör på medelstark värme.
Låt svalna i kylskåp någon timme innan.

Smaklig spis

Denna lördag är jag ensam då mannen följer med sonen till Malmö för att hämta sin soffa och säng som han beställt, en riktigt läcker soffa måste jag säga :)
Själv så MÅSTE jag städa här hemma, är så lat när jag kommer hem från jobbet och denna dator tar all min kvällstid men det är ju sååååå kul :)

Ha en skön lördag mina vänner
Kramen
Ann-Louise sa:

Prova byt nån gång....mannen städar och du åker med sonen till Malmö! Låter roligare i mina öron!! Starka karlar kan städa bra, min iallafall ;-)



Grattis till fortsatt jobb!



Kram

2011-09-10 @ 17:18:41 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Marie sa:

Dina tacobröd ser jättegoda ut. Blir du mätt av ett eller hur många äter du??

Min son har precis köpt sig en lägenhet..ska bli kul att se hur han inreder.

Ha de bra, kram!

2011-09-10 @ 21:54:10 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0