Drömmer mig bort


Värme och sol....

Godmorgon onsdag!
Ute blåser det även idag och drömmer mig bort till varmare breddgrader, kanske att en resa skulle vara skönt nu framåt vintern och efter denna sommar tror jag att jag behöver det.

Idag har jag en kort dag och sedan bär det av till den vassa och surrande nålen, ja en tatuering ska det bli :)
Har ni tur så kanske ni får se den till kvällen ;)

Ha nu en jättefin dag så hörs vi i eftermiddag
Kramen
cecce sa:

Oj, här var idel nyheter! En hund till?? Å tatuering??

Inga dåliga grejjer! Ska bli kul att se båda!

Hoppas det inte gjorde föör ont!



Kramar!!

2011-09-14 @ 21:14:18 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0