Torsdag!


På min lilla gata....

Vaknade tidigt denna torsdag av att katten står utanför dörren och skriker, förstår inte varför han ska vara ute och springa om nätterna!!
Men det är inte så dumt att slippa stressa som jag annars brukar göra, kanske att jag också lär mig någon gång ;)

Ute är det mörkt och det blåser från havet och man vill faktiskt inte gå ut, hade gärna kurat ihop mig här i soffan med en bra bok ♥

Önskar er en bra torsdag och i morgon är det fredag....igen, förstår ni vart tiden tar vägen. INTE JAG!!
Kramen
Linda - Harmony Home sa:

Vilken härlig bild!



Ja, visst är det härligt med fredag imorron! Men visst går tiden fort, lite för fort ibland;)



Kram på dig

2011-10-20 @ 08:21:20 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0