Naturen ändrar färg!!


Rött och fint....

Jag tog med mig min kamera och mitt macroobjektiv på våran morgonpromenad denna mulna och gråa söndag.
Visst börjar det bli härliga färger i naturen och genom en kameralins ser man det ännu bättre, jag bara älskar att ha min kamera runt halsen ♥

Idag jobbar mannen och jag ska försöka få lite ordning här hemma.
Bara två dagar kvar och sedan tar Lycka och jag pärlan till Norrköping, tack förresten för alla positiva kommentarer om min nya bil. Jag blir bara mer och mer förälskad, har faktiskt aldrig haft en bil som ger dessa positiva kommentarer som jag får när jag är ute med den och jag måste säga att det är ganska kul ;)

Hoppas ni har en härlig dag.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0