Mysigaste kopläden!


Mjuk och go....

Ville ha något mjukt och fint i hundarnas nya korg och denna kopläd var helt perfekt, mjuk, go och alldeles underbar ♥
Hittade den på Rusta för en billig peng och lilla Lycka har redan godkänt den :)

Idag har vi ett underbart höstväder här i Skåneland och visst har vi varit ute en sväng, nu har jag precis ätit och sitter och slöar framför datorn. Mannen har åkt till Lund för att titta på handboll, meningen var att jag också skulle följt med men ångrade mig i sista stund.

Hoppas ni har en härlig söndag
Kramen
Marie sa:

Grattis till den nya söta familjemedlemmen!!!



Vilken mysig "kopläd" riktigt snygg!!, hade tänkt köpa fuskfårskinn till Zackes korg...men det kanske blir en sån här istället!

kramar

2011-10-23 @ 20:04:20 | http://sjovreten.blogg.se/
Anonym sa:

Känn inte så!! Det är helt lugnt. Jag vet hur det är och hur saker kan bli. Du behövde säkert sova! Sömn är viktigt. Borde jag lära mig:-)



Kramar

2011-10-23 @ 22:45:44 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0