Mysfredag!


Mys....

Jag gillar att tända mina lyktor som jag har vid entrén på loftet, blir så mysigt ♥
Mannen är ute med jobbet och jag vet inte när han kommer hem, så det ser ut att bli en kväll med hundarna och IDOL i min ensamhet :)

En god vän från Norrköping är i Helsingborg hos sin dotter och meningen var att jag skulle träffa henne i morgon och vi skulle åka över till Helsingör men nu när jag har denna lilla valp får jag nog vara hemma, detta är värre än att ha barn för jag får plocka upp bajs hela tiden och ändå har jag koll på henne och släpper ut henne ca 1 gång i timmen. Har någon något bra tips, hon kissar ute men bajsa gör hon hellre inne mitt lilla bus :)

Önskar alla en  mysig kväll
Kramisar
Camilla sa:

Klart...det är ju varmare inne. Hon gör väl som Matte gör ;)

Nä,tyvärr. Jag har aldrig haft hund så jag vet inte.

Kram1

2011-10-29 @ 09:53:26 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0