Minisemester i Norrköping


Lilla staden....

Nu är jag i Norrköping och resan gick bra :)
Åkte direkt till min goa vän Åsa där vi fikade och pratade, åhhh vad jag saknat henne ♥

Nu ligger jag i sonens soffa och gäspar, man blir trött av att åka bil så länge ;)
Snart ska jag titta på Grey´s Anatomy och sedan blir det att sussa.
I morgon jobbar sonen och jag får se vad jag hittar på, ska i alla fall besöka min mormors grav som nu blivit klar och som jag inte besökt ännu efter begravningen.

Mys denna lillördag :)
Kramen
Ann-Louise sa:

Skönt resan gick bra! Ha så kul nu med familj och vänner. Hoppas besöket vid graven blir fint med.



Kram

2011-10-05 @ 21:20:52 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0