Längtan till jul!


Nya Hembakat...

Nu börjar jag få en riktig längtan till jul och när jag såg denna tidning i affären blev det inte bättre ;)
Hur mycket gott finns det inte som man kan göra och nu när man äter LCHF så är det begränsat med detta, visst kan man ta något ibland men sockerberoende som jag är åkte jag helt dit då jag syndade lite för mycket för ett par veckor sedan och kan nu inte alls sluta med socker :(
Man jämför numera sockerberoende med heroinmissbruk och då kan man ju förstå att det kanske inte är så lätt!!
Älskar i alla fall denna tidning och tycker om att bli inspirerad av alla fina bilder i den :)

Kraaam
christin sa:

Hihi jag har också längtan till jul! Alla ag säger det till tycker bara att jag är knasig, men jag gillar verkligen julen och allt det mysiga med julen :)

2011-10-27 @ 20:32:59 | http://christinsshopping.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa:

Fin blogg du har! Vill önska dig en god nattsömn och hoppas du får en fin fredag! Nåt speciellt planerat inför helgen?

2011-10-27 @ 23:40:24 | http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0