Julen närmar sig!


Fin...

Denna ljusstake köpte jag i Ullared igår och visst är den fin, det får bli årets adventsljusstake här hemma ♥
Jag börjar faktiskt längta till julen för visst är det något speciellt med alla julpynt man har som ska fram till just första advent :)

Här i Skåneland skiner solen från en klarblå himmel och det är riktigt varmt ute, vi har varit ute på en timmes lång promenad och nu ska jag bara slappa här hemma. Mannen jobbar och jag måste faktiskt säga att det är skönt att få vara själv ibland.
Funderar på om det inte är repris på Grey´s Anatomy idag som jag missade i onsdags, någon som vet??

Hoppas ni har en lika skön söndag som mig
Kram Kram
Gunilla sa:

Reprisen på Grey´s Anatomy sänds idag kl 15:35 på 5:an Kram

2011-10-16 @ 14:43:36 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0