Grått och kallt!


Stenar....

Suttit i möte på förmiddagen denna tisdag och jag måste säga att ibland är det svårt att få fram sitt budskap och bli förstådd. Men det är väl som det brukar för de flesta av oss, annars är det för att jag är utlänning här i Skåneland och dom förstår inte min östgötska :)

Kallt och ruggigt börjar det verkligen bli och snön nästan hänger i luften tycker jag, undrar när den första kommer för snart är vi inne i november månad och i helgen ställer vi tillbaka klockan till vintertid. Ännu mörkare på morgonen, har faktiskt inte riktigt förstått vittsen med denna vinter och sommartid. Vad tycker ni om det?

I morgon jobbar jag kort dag och sedan bär det av till Malmö för att hämta min nya familjemedlem och sedan ska jag hundvabba torsdag och fredag :)

Nu ska jag dra en sväng med dammsugaren för i morgon blir det styresemöte här på kvällen och en kaka till dess ska också bakas ikväll, ett nytt spännande recept. Håll ögonen öppna för om ni har tur kommer ett recept här på bloggen :)

Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0