Det rosa ägget!


Sååå läckert...

Såg denna hundbädd på FB och blev helt tokig av kärlek, sååå läcker och i denna rosa färg säger jag bara wow ♥
Fanns även i vitt men det var inte samma sak ;)
Det finns så mycket roligt man kan köpa till dessa småhundar så jag kommer bli helt pank om jag håller på så här, borde kanske sluta att blogga och titta in på facebook haha.
Vet dock inte om hundarna är så förtjusta, dom var inne en sväng men det var visst inte så roligt. Hoppas dom kommer att tycka om den om ett tag i alla fall.


Snäckan...

Denna lilla snäcka är för go och lilla Lycka och hon har så roligt tillsammans.
Hon är så duktig på att lära sig och nu händer olyckorna inte alls så ofta inne och hon hänger på bra i sitt koppel när vi går på våra promenader :)
Fortfarande vill hon inte riktigt sova om nätterna och det resulterar i en trött matte ;)

Hoppas ni har en bra start på veckan och i morgon är det 1:a november...nej det är inte klokt vad tiden går.
Kramen
millamagi sa:

Söt väldigt liten hund! Sitter här och tittar på min stora best - honom lägger man inte i ett rosa ägg.. hade jag hafte n mindra hund hade "ägget" fått flytta hem till mig - så fint litet kryp-in. Ha en bästa novemberstart, kram

2011-11-01 @ 12:54:24 | http://millamagi.wordpress.com
rebecca tjäder sa:

Ååååh, vart kommer ägget ifrån?

2011-11-17 @ 17:27:10 | http://morelle.se
jessica jones sa:

åh! vart köper man detta underbara rosa ägg? så himla fint!

svara gärna på min blogg ifall jag glömmer att kolla här igen

kram jessica

2012-01-06 @ 17:50:04 | http://www.cherryfuck.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0