Det lackar mot jul!!


Härlig tidning....

Fick nya ISABELLAS för ett tag sedan och vilket omslag, varje gång imponerar denna tidning med vackra omslag ♥
Denna gång med fina glittriga julgranskulor.

Sitter denna måndagskväll här framför datorn, har nyss haft besök av min trevliga granne
Hittade i en annan tidning en jättefin stickad sjal som jag är sugen att ge mig på att sticka, kollade garn på nätet men vet inte om jag ska beställa. Det gäller ju att sticka klart också ;)

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan.
Kramen
Ann-Louise sa:

Sticka på grova stickor så går det fort ha ha!



Hösten är en bra handarbetstid, kanske man skulle göra något??

Kram

2011-10-17 @ 22:50:58 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Åh vad härligt med en massa julinspiration,

det vill jag gärna ha :)



stor kram

2011-10-18 @ 16:47:24 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0