Det blommar för fullt!


Fint....

Åh vad blommor jag har här hemma just nu, fick två fina buketter av mina arbetskamrater plus att jag köpt vita liljor själv :)
Härligt med ett nystädat hem och färska blommor, tack söta arbetskamrater ♥

Det har varit e trött och seg dag idag och jag ser verkligen fram emot att det är fredag i morgon.
Efter jobbet då jag varit på en timmes promenad med vovven somnade jag i hela två timmar, inte bra med party mitt i veckan ;)

Nu blir det bloggläsning för att se hur ni har det där ute.
Kramen
millamagi sa:

Skönt med en liten (!!!!) eftermiddagslur... hahaha, jag tror det är bar med party mitt i veckan - det bryter liksom av vardagen. Ha nu en bästa helg & sköt om dig

2011-10-14 @ 10:46:28 | http://millamagi.wordpress.com
Annas inspiration sa:

Gott med en tupplur.



Hoppas du får en fin fredag & helg,

vad ska ni hitta på?



Kramis

2011-10-14 @ 11:08:06 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0