Tomtarna kommer fram


Söta....

Ja nu finns tomtarna i nästan alla affärer, lite tidigt kan man tycka men jag köpte mig i alla fall en ny liten tomte i helgen :)
Dock ingen röd för min jul är fortfarande vit men kanske att dessa gråa skulle få flytta in :)

I morse kände jag inte av något av gårdagens krämpor men vid lunch på jobbet trodde jag att jag skulle behöva gå hem men det gick över ännu en gång och ingen är gladare än jag ♥

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kramisar

Carolines hemligheter sa:

Vilka små sötnosar, jag skulle verkligen vilja köpa några nya tomtar i år! Tänker alltid att jag skall fynda på rean men då känns det onekligen som att det finns roligare saker att lägga pengar på än just tomtar så det har inte blivit av ännu :-)



Hoppas att du har en fin kväll, kramar!!!

2011-11-14 @ 20:18:34 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Anna sa:

så söta!

2011-11-17 @ 09:56:55 | http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0