Tidig söndagsmorgon!


Fina ting....

Sitter här framför datorn denna söndag, blev liksom väckt av en nödig liten dam här hemma och sedan ville vi inte sova ;)
Knäppte ett litet kort på min fina fjärilstavla och denna lampa som jag köpte från IKEA för många år sedan men för mig är den fortfarande lika omtyckt

Helgen rusar som vanligt iväg alldeles för fort och i morgon är det redan måndag igen.
Idag ska vi en sväng hem till sonen för att hjälpa honom med lite småfix av lägenheten, själv ska jag också plocka lite här hemma. Förstår fortfarande inte hur två människor kan stöka till så mycket!!!

Önskar er alla en härlig dag
Kram från Skåneland
Carolines hemligheter sa:

God morgon fina, här hemma är det också en tidig morgon! Vaknade pigg före ungarna, lite retligt när jag kunde fått sovmorgon men samtidigt är denna stunden så skön när jag kan få sitta ostört vid datorn en stund, lyssna på bra musik och skriva kommentarer :-)



Ha en riktigt härlig söndag nu, kramar till dig och till sötaste lilla Lycka!

2011-11-06 @ 08:26:19 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0