Ruggigt och kallt


Höganäs hamn.....

En ruggig och kall söndag, sitter med fleecemorgonrock plus en extra filt och fryser ändå. Kroppen värker och jag känner mig inte alls på topp och hur kunde det komma så fort!!! Hoppas att det bara är något tillfälligt och att jag i morgon vaknar pigg och glad :)

Drömmer mig bort mot varmare breddgrader och då jag har vänner som är och som snart åker till Thailand känns det så nära och jag kan inte annat än att drömma mig dit också. Sonen åker i januari och jag frågade om jag kunde åka med, tyvärr var han inte så intresserad av mitt förslag och jag vet inte varför ;)

Fick några fina bilder från våran hamn och strand igår då solen sken från en klarblå himmel, en riktig fin höstdag med andra ord men med två plusgrader och kalla havsvindar hjälper inte det.
Ja jag är lite gnällig jag vet och det måste jag få vara ;)

Kram på er
Eva sa:

Du får sätta upp som ett mål och börja spara och planera semester till ett annat år. Ett mål och något att se fram emot. Men just nu vet jag inte om man är så lockad, men det kanske är bra nu med översvämning m.m

2011-11-14 @ 00:03:49 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0