Minilykta från Ö&B


Sååå söt...

Mötet blev inställt idag och ingen är gladare än jag ;)
Hundarna och jag har varit på långpromend i solskenet, riktigt skönt att få komma ut när det fortfarande är ljust ute.
Nu väntas lite småfix och senare ikväll blir det Grey´s Anatomy.

Denna söta minilykta köpte jag på Ö&B i helgen för endast 15 kronor och visst är den söt ♥
Jag älskar lyktor av olika slag denna årstid och har en hel del ;)

Har precis lärt mig att namnskydda mina bilder, detta är första bilden!!

Kramisar

Bella sa:

Vilken fin lykta!! Den ska jag spana in nästa gång jag besöker ÖB. Man ska inte underskatt lågprisbutikerna, det går utan tvekan att fynda där :)



Kramar Bella

2011-11-09 @ 22:16:19 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
♥ Camilla sa:

Men åh vilken fin! Att inte jag sett den, jag som alltid kommer hem med för mycket "onödigt" när jag varit på ÖoB ;D

2011-11-17 @ 13:47:50 | http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0