Locobace REPAIR


Jag buzzar...

Denna gång är jag med i BUZZADOR och får testa denna Locobase REPAIR som finns att köpa på apoteket. En rigtigt bra och fet kräm till just fötter och händer som jag är riktigt torr om nu på vintern. Krämen går även att ha på andra torra områden och även till torra läppar. Den är dryg så det behövs inga massor, jag har nu smörjt mina fötter varje kväll sedan över en vecka och faktiskt att de är som små barntjärtar nu ;)

"Locobase REPAIR kan användas på torr, fnasig och sprucken hud på hela kroppen inklusive fötter och ansikte. Både barn och vuxna kan använda krämen - även om man har eksem eller på annat sätt särskilt känslig hud."

"Det är extra viktigt att smörja in dig när det är kallt ute!
Applicera rikligt med Locobase REPAIR på utsatta hudområden cirka tio minuter innan du går ut i kylan. På så sätt skyddar du dig mot både uttorkning och frostskador"

Jag kan varmt rekommendera denna kräm ♥
Kramen
Gabriella sa:

Tack så mycket! Allt är bra med mig <3

2011-11-30 @ 15:58:12 | http://gabriellamalki.blogg.se/
millamagi sa:

Ska prova på min vintertorra fötter. Kram

2011-12-08 @ 08:33:13 | http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0