Jag har träffat tomten


Släde med paket...

Idag när grannen och jag skulle åka på julmarknad träffade vi tomten och hans fina släde.


Julgranen var klädd...

Visst är det lite mysigt med försmak av julen så här en vecka före första advent men tyvärr är jag besviken på att det inte fanns så många tomtar och dagens inköp blev bara två vita hyacinter.
Senare åkte vi till Helsingborg då jag skulle kolla in en jacka, vill gärna ha en vit Didrikson. Är det någon som äger en sådan parkas och vad tycker ni i sådana fall om denna jacka??

Här har det regnat så gott som hela dagen och jag sitter här framför tv:n och är riktigt seg. Ikväll blir det "Så mycket bättre" och ikväll är det Lena Ph:s dag och sedan tror jag att jag kommer att sova ganska tidigt ;)

Önskar er alla en mysig kväll
Kramen
Bodil sa:

Hejsan!



Jag har köpt mig en Didrikson Celeste Parka ( inte vit, men den färgen finns också) och bara ääääääälskar den! Den kan jag varmt rekommendera. Vet att de har (haft?) den på sportoutleten i Höganäs.



Lycka till!



Bodil



2011-11-19 @ 19:04:05 |
Gunilla sa:

Hej!

Jag har en vit Didrikson jacka. Kram <3

2011-11-19 @ 19:37:17 |
Jess sa:

Jag försökte också hitta tomtar idag men det gick inge vidare :( Kanske är vi ute lite föör tidigt? Jag fick med mig en tomte hem iaf ;)

2011-11-20 @ 00:59:11 | http://fashionjungle.blogg.se/
millan sa:

Ska ut på tomtejakt idag, hoppas se honom har ett par önskningar att framföra. Varm jacka bla - ska nog tipsa honom om D-son!!! ha de' bäst kram

2011-11-20 @ 07:54:11 | http://millamagi.wordpress.com
Pia sa:

Susnne:

Har också kollat in en vi celest från Didrikson, tycker att dom är super snygga.

tyvärr är jag för kort.

Finns många på outlett på Maxi i Hyllinge

Har halva prist på alla jackor

kramar

2011-11-20 @ 16:29:08 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0