Fredagsmys!


Nya Isabellas....

Idag kom ett nytt juligt nummer av tidningen ISABELLAS och min söta tomte från Cult har fått komma fram ♥
I eftermiddags fick jag en tid hos läkaren som tittade och tog halsprov men provet visade inget utan troligtvis har jag ett virus som kan göra precis lika ont. Vila, IPREN och tabletten Mucoangin skulle hjälpa mig och herregud så bedövad jag blev i halsen av denna tablett, den skulle jag haft tidigare ;)

Ikväll ska mannen på julbord och jag får tillbringa min fredag ensam, jag tänker bädda ner mig här i soffan med mina djur, äta något onyttigt och sedan kolla på IDOL. Tror att jag kommer att klara mig alldeles utmärkt ;)

Önskar er alla en mysig kväll
Kramisar
Mollan70 sa:

Inte kul med förkylning och att sitta ensam.Då kan man ju i försig blogga! =)

2011-11-26 @ 00:24:47 | http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Anonym sa:

Är det inte skönt att kunna få vara nerbäddad när man inte är riktigt frisk, det uppskattar jag. Jag har också fått någon typ av förkylning och skav i halsen. Charmig culttomte.

2011-11-26 @ 13:03:11 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0