Det blommar fortfarande


Söta....

Tänk att blommorna fortfarande blommar i gräset, det är ju i alla fall november ;)
Plockade in några som jag fotograferade och visst är dom söta och visst skulle det vara skönt med sommar igen ♥
Har en kompis som är i Thailand och hon skriver så mycket om hur härligt dom har det, avis ja ;)

Sitter som vanligt och halvsover här i soffan, måste snart ta hand om köket innan Desperate houswives börjar på tv.
I morgon har jag min korta dag men då har ett möte satts in på eftermiddagen, visst går det men denna onsdag är helig för mig ;)
På fredag kommer två vänner från Norrköping ner till oss över helgen och det ska bli jättekul ♥

Hoppas ni har en bra tisdag
Kramisar
Ann-Louise sa:

Vilka söta du hittade!

Jag tror vi har en maskrosknopp på G också och inte mig emot. Gillar inte vintern :-(

Ja blogg. se har en drive på mig nu och inte mig emot:-)



Kram

2011-11-08 @ 20:07:55 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
millamagi sa:

Hoppas mötet gick fort och att du hinner få en stund. Söt nalle från IKEA, kul med besök i helgen jag får hit min syster för första gången på fem år så det känns jätte kul!! Ha de' bäst, kramen Millan :)

2011-11-09 @ 14:30:00 | http://millamagi.wordpress.com
Amanda sa:

Det är helknäppt att det blommar fortfarande. Har en vän som har jordgubbskart i sin trädgård...

2011-11-17 @ 13:55:35 | http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0