Alla Helgons Dag


Minne av mormor....

Ja vet inte men idag har jag så många tankar till min mormor och det är precis som hon är här hos mig ♥
Denna Allahelgonahelg är ju den helg som man lägger fina kransar, blommor och tänder ljus på gravarna till dom som har lämnat oss så det kanske är därför det känns så nära.
Jag hoppas du har det bra där du är nu och att du har det varmt och skönt och kan njuta av blommor och ängar som du tyckte så mycket om ♥
Detta hjärta som ligger på blomman är just ditt och det finns alltid här hos mig nu ♥

Annars vet jag inte riktigt vad denna helg bjuder på, tror det blir lugnt och skönt och sedan har jag med mig en rejäl påse med papper och pärmar från jobbet som jag ska gå igenom kom jag just på ;)

Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0