Vackert så att man nästan svimmar!!!


Härligt....

Vi har en klarblå himmel och ett väder som är så ljuvligt att man vill ha semester och bara njuta ♥
Har vänner som snart får sommarlov och de börjar sakta men säkert räkna ner och jag räknar ner till min semester som börjar v.30 eller är det kanske för tidigt ;)
Känns också ganska konstigt att man längtar till semestern för jag vet inte om jag har jobb till hösten så man kanske ska jobba medans man kan, har i alla fall min nuvarande tjänst till den siste augusti sedan vet jag inte vad som händer. Man kanske blir utbytt av någon bättre :(
Det gäller inte att tänka så mycket för det brukar ju ordna sig men det är lättare sagt en gjort!!!

Nu till något roligare....jag ska bli farmor...till en Russian Blue katt...grattis Andreas och Alexandra till lilla bebisen ♥

I ugnen står en lasagne till sonens glädje då jag inte lagar så mycket i veckorna, vilken mamma jag vet ;)
Snart blir det en långpromenad med lilla vovven och sedan blir det Desperata hemmafruar på tv:n :)

Hoppas ni njuter av dessa dagar
Kram Kram
cecce sa:

Höll på att sätta i halsen då jag läste du skulle bli farmor:-)

Kattfarmor är kanske inte fel det heller:-)



Visst är det vackert ute. Synd man inte hinner va ute lite mer bara!!



Snart fredag. Nice:-)



Kramar

2011-05-10 @ 19:49:57 | http://ceccesblogg.blogg.se/
sanna -saos.blogg.se sa:

Å vilken vacker bild! :)

2011-05-10 @ 23:04:16 | http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0