Twilight


I min smak....

Söndagen tillbringade jag i soffan tittande på dessa filmer, har inte sett dom förrän nu då jag trott att det inte är något för mig men ack så fel jag hade. Jag kunde helt enkelt inte sluta titta ;)

Denna eftermiddag har vi varit och kollat på en lägenhet till sonen, vi skulle ha kollat två men den andra blir i morgon.
Dagens objekt var en riktigt trevlig liten lägenhet och sonen såg helt lyrisk ut :)

Efter att vi kom hem började jag må illa, frysa och känna mig helt olustig i kroppen. Hoppas verkligen inte att det är något på gång :(
Tänker snart bädda ner mig och hoppas att det känns bättre i morgon.

Hoppas ni haft en bra dag
Kramen
Ann-Louise sa:

Förstår att sonen är lyrisk! Flytta hemifrån is the shit för både barn och föräldrar ;-)



Krya på dig!



Kram

2011-05-24 @ 20:48:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Har inte sett filmerna, men borde kanske ge dem en chans!



Kul med lägenhet för sonen, men trist att du känner dig hängig, hoppas du kryar på dig under natten och mår bättre när du vaknar imorgon



Kramar Bella

2011-05-24 @ 22:02:34 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Cilla sa:

Visst är dom bra!=D

Hoppas att du inte blir sjuk nu då=/

Kram

2011-05-24 @ 22:14:47 | http://cillapilla.devote.se/
Paulina sa:

Men jag saaa ju det! Böckerna är dock mkt bättre, så läs dem med! =) kram P

2011-05-28 @ 21:46:44 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0