Tor tog över dagen!


Myshunden...

I morse såg det ut att bli en jättefin dag med mycket sol men tyvärr så blev det inte så :(
Jag har tillbringat dagen i soffan och tittat på Twilightfilmerna, trodde det var för ungdomarna men jag gillade detta skarpt. Kärlek, åtrå och även lite spänning :)

Senare nu på eftermiddagen blev det oväder med regn och åska och herregud vad åskan drog över här hos oss, huset till och med skakade rejält vid vissa smällar :(
Jag har aldrig varit så glad för åskan och när Tor drar ut med sin hammare på detta vis vill jag helst krypa under täcket och jag tror katterna hade följt med ;)

Jag är glad att jag fick en så mysig dag i Helsingborg igår och lilla Lycka tror jag också var ganska nöjd :)

I morgon är det en ny arbetsvecka igen och eftersom veckorna går så fort så har vi nog fredag snart igen :))
Njut av de sista timmarna denna helg
Kramen
Ann-Louise sa:

Härlig att du fick en sån fin dag igår, vi har haft en sån här idag!

Lycka ser ut som om hon njuter av solen på varje foto! Myshund!



Ha en bra kväll och start på veckan nu.



Kramar

2011-05-22 @ 20:01:48 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anonym sa:

usch jaaa vad det åskade..hjälp....

men vaaaaa finaaa bilder som vanligt det var här på bloggen och lilla söta "lycka" kram kram

2011-05-23 @ 16:47:10 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0