Snälla värme kom tillbaka


Sandstrand....

Nu får värmen gärna hitta tillbaka för nu känns det nästan som höst här i Skåneland :(
Jag längtar tills jag får ligga på våran lilla strand här i staden och känna den varma sanden mellan tårna :)

Vet inte men jag känner mig så trött och mina fötter värker i kväll, måste nog köpa mig ett par bra skor när jag är ute och går, kanske det får bli de rosa Reebooken med rundad sula som jag spanat in ;)

Dagarna bara springer iväg och i morgon är det redan onsdag och jag har min korta arbetsdag och på torsdag ska jag sitta på utbildning hela dagen och sedan har vi redan fredagen här.
Vet inte men visst går väl tiden alldeles för fort och det känns som man bara jobbar och sover just nu!!! 

Pratade med min vän M från Norrköping igår och han hade fått så glada nyheter att nu vill jag åka upp och dela glädjen med honom, det kanske är dags för en tur snart igen ;)

Nu vill Lycka gosa så det är bäst att sluta skriva.
Ha en bra kväll.
Kramen
Annas inspiration sa:

Jag tror att värmen ska komma tillbaka till helgen :-)



Hur är det med lilla vovven?

Kramar & ha en fin kväll

2011-05-17 @ 19:30:46 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0