Schweizernöt Cookies


Marabou....

Så var veckans första dag avklarad och efter jobbet skjutsade jag mannen till Helsingborg där han skulle hämta sin motorcykel som han haft på vinterförvaring. Synd att värmen försvunnit då vi idag haft kyligt och regn :(
Lycka och jag har nyss kommit hem efter en lång promenad och även vi fick lite regn på oss!!!
I ugnen har jag kycklingfileér som vi snart ska äta med en sallad, har inte ätit sedan klockan 13 så det får gärna bli klart snart ;)

Dessa Marabou cookies sprang jag på en dag och jag vill ju prova alla nyheter ;)
Visst gick dom att äta....kakälskare som man är!!

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kram
Marie sa:

Hej!

Här har det också varit riktigt kallt idag nästan som man kunde ana lite snö i luften.

Vilka goda cookies du har hittat!! Jag har precis gått ur VV då jag har så svårt att låta bli godsaker och annat gott. Ingen idé att vara med när jag ändå aldrig riktigt skärper mig.

(Jo det var jag på FB)

kramar

2011-05-02 @ 21:39:31 | http://sjovreten.blogg.se/
Lilla My sa:

Har också provat dessa men i mjölkchoklad varianten,

mycket goda

kramen

2011-05-03 @ 17:06:03 |
Miss Juni sa:

Jag har provat dom - fast utan nötter.

Blev inte värst imponerad, faktiskt. Kommer inte att köpa dom igen.

2011-05-03 @ 20:55:15 | http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Cilla sa:

Jag har oxå provat dom,men tyckte att det var för dåligt med smak. Skulle smakat mer choklad och nöt=)

Kram

2011-05-03 @ 22:45:16 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0