Regnig tisdag


Vitt och vackert....

Ute står regnet som spö i backen denna tisdag, mannen och sonen tog motorcykeln fast vi försökte pussla ihop det!! Jag ska på möte idag och bussarna stämmer inte in och efter mötet ska jag möta upp man och son i Ängelholm för lägenhetsvisning på två lägenheter. Inte kan man väl åka hoj i detta väder, jag får dåligt samvete och mannen är envis...envis...envis :(
Jag gav dem ett val fast det var med lite bitterhet i tonen för hur ska jag nu få ihop dagen, visst är man bekväm när man har en bil ;)

Nu ska jag i alla fall ge mig ut i regnet igen, något torrare efter att jag kommit hem från Lyckas och min morgonpromenad och det känns skönt att slippa stå och vänta på en buss och att inte behöva be kollegor om skjuts tillbaka till lunch då det är möte.

Önskar er en skön dag och hoppas ni inte regnar bort för det är risken här :((
Kraaaaaaaam
Annas inspiration sa:

Javisst är det bekvämt med bil :-)



Är det sonen behöver lägenhet eller funderar ni på flytt? Hoppas i allafall att lägenheterna motsvarar era förväntnigar.



vaknade till regn & grått i dag men nu börjar det klarna upp.



KRAAAAM

2011-05-24 @ 10:47:00 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ewa i Norrköping sa:

Du kommer att ångra dig bittert men känna dig nöjd med beslutet

2011-05-24 @ 11:34:28 |
cecce sa:

Tur man har bil:-) Hade aldrig klarat mig utan!!

Hoppas du slipper bli allt för blöt idag och att mötet går bra!

Mår du bättre??



Kramar!

2011-05-24 @ 11:39:17 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0