Pärlor till mor


I ett litet paket....

Det blev två små paket till lilla mig igår på morsdag, jag fick en klockradio och dessa små örhängen ♥
Tack snälla :)

Idag har jag jobbat i dieten på Ängelholms sjukhus, alla på arbetet har varit där för att lära oss mera om olika koster. För min del tyckte jag inte att det var så mycket annorlunda då jag jobbat en hel del med dietmatlagning under min tid som kokerska och så var det ju så lungt, alldeles för lugnt i min smak och tiden går ju så sakta. Jag ska vara där i tre dagar till!!!

Idag har värmen kommit tillbaka här i Skånland och då snackar jag om värme.......pust ;)

Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka
Kramen
Frida bus sa:

Vi, eller JAG saknar dig iaf! :) kramar

2011-05-30 @ 19:19:18 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0