Onsdag och halvdag


Fint ogräs.....

Idag längtar jag tills jag får gå hem klockan ett, tycker dessa onsdagar är så sköna då jag har min egentid, tyvärr försvinner dessa dagar ganska ofta då det är kurser eller utbildningar som läggs just på denna dag.
Vet inte varför jag har behov och längtar efter att få vaa ensam och gå och plocka lite här och var, tror nog att detta känns ännu mera idag då vi var i Norrköping hela helgen och hade fullt upp.

Nu har resten av familjen åkt och äntligen är duschen ledig!!
Ha en fin dag så hörs vi snart igen
Kramisar
Alexandra sa:

Härligt med halvdag!



Javisst är det vackert ogräs, fick en hel buket med det vackra ogräset av mina flickor härromdagen =)



Kramar

2011-05-04 @ 07:55:12 | http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0