Nu eller aldrig!!!!!


Nya LCHF böcker....

Nu är det dags att ta tag i detta ätande, dessa ovanor och allt skit jag stoppar i mig.
Mannen och jag ska läsa på om denna LCHF kost som vi hört så mycket om och vi hoppas att detta är vår grej....
Adjö med alla sötsaker och lättprodukter och fram med feta ostar och grädde ;)

Kom hem sent idag då vi suttit i ett möte på eftermiddagen igen och sedan iväg och fylla på kylskåpet med lite smått och gott.
Fortfarande blåser det och regnar i Skåneland, börjar bli riktigt less på detta :(

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag krypa ner i den varma och goa sängen, imorgon måste jag fixa med lite jobb då jag nästa vecka ska jobba på Ängelholms sjukhus.

Kramen
Ann-Louise sa:

Skoj höra vad du tycker sen! Jag är inne på den linjen också efter att min dietperiod är över...börjar faktiskt ledsna nu....

Men det är skönt att tappa några kilon inför sommaren!



Ha en fin helg och KRAM!!

2011-05-27 @ 23:48:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* sa:

Hoppas det går bra med den nya dieten, det är många som kör med lchf nu o som lyckas gå ned i vikt samt tycker kosten är bra. :-)



Tack kära d, ja huset känns underbart och vi längtar efter att få flytta in, men det gäller att få vårt radhus sålt med. Just nu budgivning och man är lite nervös och går på nålar...



Kramar fina du!

2011-05-28 @ 06:33:31 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Milla sa:

Hoppas det går bra med dieten...själv gick jag upp av den så jag la ner :/

2011-05-28 @ 20:47:05 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0