Lycka på två sätt!!


Mitt hjärtegull ♥

Vad är ett mer passande namn för min lilla hund än Lycka
Hon är så snäll och go och värdens bästa vän och hon har blivit så duktig när vi möter andra hundar, från början skällde hon jättemycket men sedan började jag träna henne med att locka henne ifrån skällandet med godis i fickan och nu går hon gärna fram till andra utan att skälla en massa och då får hon så mycket beröm och så fort jag säger duktig vill hon ha godis ;)
Ja hon gör mig verkligen lycklig och det var någon mening med detta då jag hittade henne på uppfödarens hemsida och att det sedan blev jag som fick köpa henne var ju helt underbart ♥

Idag slutade jag tidigt och nu håller jag på och städar då det ska bli styrelsemöte här hemma ikväll, det var därför jag bakade morotskakan igår och himmel så god den blev. Senare idag ska ni få receptet på denna saftiga och goda kaka.
Nu åter till dammsugaren....

Kramen
Titti Zandelin sa:

Blir så rörd när jag läser hur fint ni har det ihop..jag visste det i mitt inre att det skulle bli bra..så skönt hon slutat att skälla..när hon var yngre så skällde hon iheller aldrig när vi mötte andra hundar, det var något hon lärde sig av sina kennelkompisar:0)

2011-05-22 @ 14:43:48 | http://www.chizans.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0