Vårigt till mig


Nöjd...

Dessa kläder köpte jag för någon vecka sedan, snyggt och fräscht nu när våren kommer :)
Även för en 40+ eller vad säger ni ;) (kom just på att jag fyller 45 i år....hjälp!!!)
Idag har jag nästan sovit hela dagen och nu på eftermiddagen har febern släppt lite och jag har varit uppe ur sängen en stund, fortfarande är kroppen matt och så fort man gör något blir man genomsvettig :(
Jag ska vara hemma från jobbet imorgon också och sedan får vi se hur jag känner mig.
Ska snart bädda ner mig i sängen igen för att se Svenska mästerkockar och sedan är det premiär för Grey`s anatomy på 5:an, som jag längtat :)

Vill också passa på att säga grattis till Emma och Jens som blivit föräldrar till en liten gosse :))

Ha en skön kväll
Kramen
Bella sa:

Vilka godbitar du köpt till våren!! Jag tycker grönt är så snyggt på andra, men passar inte i det själv, tyvärr...



Hoppas du kryar på dig och känner dig piggare imorgon



Kramar Bella

2011-03-16 @ 21:02:59 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Lilla Jag sa:

Super snygga Converse, underbar färg, skulle jag också vilja ha;

Kram

2011-03-17 @ 17:20:05 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0