Vågö


Vit och blank.....

Denna fåtölj släpptes på IKEA i dagarna och de gick visst snabbt åt. När sonen köpte denna till mig i fredags så var det den sista och denna var meningen att jag skulle ha i sovrummet men ack vad jag bedrog mig för den var alldeles för stor och vart ska den nu stå för jag gillar den verkligen så byte är inget att tänka på ;)
Såg i någon tidning att man hade den på utplatsen, så kanske balkongen skulle bli fin med denna Vågö fåtölj??

Nu blir det bakad potatis och räkröra i lilla magen och hoppas det ska smaka, har varit lite si och så med maten dessa dagar då jag mest sovit ;)

Kramen
Milla sa:

Ja, vad fin den var :) Det är väl meningen att regnvattnet ska flyta ut genom hålet så på balkongen gör den sig säkert jättebra. Såna skulle jag också kunna tänka mig att ha på altanen...hoppas dom får in fler.

2011-03-20 @ 19:20:12 | http://memillakilla.blogspot.com
Ann-Louise sa:

Snygg! Hade vart skön att sitta och sola i i dag! Passar ju bra ute med avrinningshål och allt ;-)



Ska vi boka in träff på fredag då?! Vid 19.00 funkade för Caroline och mig och Anna skulle vi fråga i morgon. Tror kanske att det är dags för middag också vid den tiden eller vad tror du? Ska vi boka bord på nån mysig restaurang på Söder kanske?



Kram och hoppas du är poiggare nu!

2011-03-20 @ 19:48:43 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Killmamman sa:

ser väl ut som en perfekt utefåtölj när det blir lite varmare? :)

2011-03-22 @ 14:59:18 | http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0